uzivatelske ucty

Petr Jiricek jirpe na gdt.cz
Čtvrtek Srpen 5 16:45:11 CEST 1999

napr. jeho HOME adresar a .profile (.bash_profile, ...) patri rootovi a
on k nim nema pravo zapisu. a ten profile konci na

passwd
exit

takze jedine, co si muze pres telnet/ssh udelat, je zmena hesla. Default
profile je /etc/profile a /etc/profile.d/*
Zatim se mi nepodarilo prijit na to, jak automaticky nastavit pristupova
prava k home adresari a profilu, ale kdybych to moc potreboval, tak
udelam obalku (script) pres adduser, ktera to po pridani uzivatele
nastavi. Uzivatele pak pochopitelne budu pridavat tou obalkou.

--

Petr Jiricek        <jirpe na gdt.cz>