Obal na CD

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Srpen 6 06:15:18 CEST 1999

> variantu,
> >

> Jeden takovy program primo urceny na obaly CD existuje v distribuci SuSE
> Linux 6.1.
> Podivam se odpoledne, az prijdu domu. Vim akorat, ze tam je, ale nevim jak
> vypada
> a funguje, protoze jsem si ho dosud neinstaloval. Dam tedy co nejdrive
> vedet.

Jak jsem slibil - nasel jsem, nainstaloval a prohledl. Program se jmenuje
Kover a nasel se v sekci
aplikaci pro KDE. To znamena, ze by se dal opatrit i mimo distribuci SuSE.
Obsahuje sablonu obalu ze dvou casti: buklet - dvoulist a cast na dno
krabicky vc. hrbetu.
Na buklet lze umistit napis, ktery se zaroven objevi i na hrbetech. Lze
menit barvu obalu,
font napisu, jeho barvu a je mozne pripojit i grafiku.
Na spodni cast lze umistit zbytek textu (popis CD), pricemz plati vyse
uvedene. Ma to i cislovani
a funkci CDDB fill, kterou jsem uz nestihl bliz prozkoumat.