XWindows ve Windows

PavelR pavel.roj na bochemie.cz
Pátek Srpen 6 08:37:37 CEST 1999

Vcera jsem stahl X-Win32 - emulator X pro Windoze. Jako demo verze funguje 2
hodiny, pak se musi restartovat a funguje dale.
Adresa je www.Starnet.com , pro download je mozno pouzit primo adresu
http://www.xwin32.com/demo.htm

Pavel Roj

Dzon <dzon na writeme.com> píše v diskusním
příspěvku:37A99C93.23C3A716 na writeme.com...