Mereni prutoku na ethX:Y

Fred fred na databaze.cz
Pátek Srpen 6 10:42:01 CEST 1999

> No asi proto, ze linux alaisy nemeri. viz netstat -i
> Pokud chci merit alias, musim pouzit source a destination adresy.
> Aspon me to pomohlo, kdyz jsem potreboval merit byty na shaperx.
> Tak ze merit realny IF a definovat mu pravidla -s -d
> --
> Martin Och
> Network Administrator
> CS-COMPEX, a.s.

aha, ale proc to tedy meri jednim smerem?
Definovat accounting podle source a destination je dost problematicke -
na routovani pouzivam gated a routovaci tabule ma cca 100 radku. Pokud
budu pocitat data z x.x.x./y na 0.0.0.0/0 tak mi to nezapocita prutok mezi
x.x.x.x/y a ostatnimi 99 sitemi. A vypisovat pravidla pro vsechny je dost
nerealne, zvlaste kdyz se neustale meni....  Nebo to lze nejak
elegantne nadefinovat?

Roman "Fred" Kacalek