sendmail a linux - connection refused

Ondrej Suchy ondrej.suchy na eurexa.cz
Pátek Srpen 6 11:21:20 CEST 1999

zdravim,

na serveru (RH5.2, 2.0.36 kernel, sendmail 8.9.1a) mi dlouho fungoval
sendmail bezchybne. pote co jsem tam zprovoznil konferenci, se mi jeden
mail vratil s hlasenim "Too many open files in system". od te doby
pravidelne sendmail prestava poslouchat na portu 25 (Connection
refused), ackoliv samotny proces bezi a evidentne dorucuje nejake
lokalni zpravy. pomuze totalni restart sendmailu.

konferenci jsem zrusil, presto to dela porad. server neni imho tak
zatizeny, ze by musel mit nedostatek filedeskriptoru.

setkal jste se s tim nekdo, a jestli ano, jak jste to resili?

(v dane chvili mi nepomuzou odpovedi typu "nepouzivejte sendmail" apod.:
do budoucna stejne uvazuju o prechodu na qmail, ale nez tak ucinim, co
se sendmailem?)

ondrej

--
Ondrej Suchy <ondrej.suchy na parlament.cz>
zatraceni abstinenti