mysql

Ondrej Sury ondrej na sury.cz
Pátek Srpen 6 11:25:28 CEST 1999

Robert Vojta <penguin na devil.mendelu.cz> writes:

>   ja teda nevim, ale nemel byste tam instalovat jenom ten druhy
> s podporou mysql? ale phpko je jedna knihovna a nevidim duvod
> proc by mela byt dodavana ve dvou balicich, ten prvni bude
> nejpravdepodneji z postgresem (nebo bez db) a ten druhy s mysql, takze
> nainstalovat ten druhy a zmenit konfiguraky apache pokud to
> neudelalo samo pri instalaci

    Neni pravda.  PHP3 umi dynamicky nahravat rozsireni.  Nevim
jak to ma udelane RH, ale v Debianu jsou baliky:

php3

a pak

php3-* (jako php3-mysql, php3-pgsql apod.), ktere pridavaji male
knihovnicky rozsireni do php3, a pouzivaji se bud primo z php3
prikazem dl('mysql.so'); nebo do php3.ini se da extension=mysql.so

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz>