Kyocera FS-600, pripojena cez Novell.

Peter Stibrany pstibrany na nocomment.sk
Pátek Srpen 6 13:32:34 CEST 1999

AHoj.

Chcel by som tlacit na tlaciarni Kyocera FS-600, pripojenu
cez Novell Netware. Cez prikaz nprint to ide vcelku v pohode
(nesmiem pred tym zabudnut konverziu Unix->DOS textov), ale
iba ASCII. Chcel by som tlacit aj grafiku. Skusil som cez
ghostscript rozne formaty (PCL3, ta tlaciaren vsak pozna iba
PCL5, standardny epson), ale nic neslo (ghostscript ->
subor -> nprint). Vzdy som na tlaciarni dostal iba skarede
znaky. Predpokladam, ze je potrebne predtym jej poslat nejaku
escape sekvenciu (aby sa prepla do epson modu), ale neviem
aku. Vsetky pokusy najst nieco ma doviedli iba k
specifikaciam tej tlaciarne. Nema niekto pripadne specialny
driver pre ghostscript pre tuto tlaciaren?

Dakujem.

Peter -Cipso- Stibrany