Defaultni quoty u uzivatelu

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Srpen 6 13:21:14 CEST 1999

Dobre odpoledne,

> To je surovyyyy :-) Co treba /home/httpd? /home/ftp? :-)

Ano, je to brute force, ale taky nejjednodussi... A tech par vyjimek ze
100 (nebo i z vice...), to uz doresim ruco...
Navic: na neexistujici uzivatele to akorat zahlasi chybu (httpd, alespon
obvykle) a zbude mi ftp-cko. Nic jineho me nenapada...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72