Apache a spatne odkazy

Ondra X Dolezal trifid na redigy.cz
Pátek Srpen 6 14:42:56 CEST 1999

> Dobry den,
> pojal jsem takovou myslenku, ze by Apache, narazi-li na nefunkcni
> link, poslal mail webmasterovi. Napadlo me, ze by to mohlo jit pres
> ErrorDocument 404 nejaky_skript.cgi.
> 1. Ten skript pozna, ktery link vypadl? Jako Referer?
> 2. Ale to mi asi nepochyta chyby pro obrazky, ze ne?
> Takze asi bych se mel zeptat - existuje lepsi zpusob? Jo, a slo by
> to navic jeste rozlisit podle virtualnich stroju (kazdy ma jineho
> spravce)?
> Jde mi jak o Apache 1.2.6, tak i o 1.3.6.
> Dik

Apache nastavuje pro error dokument prostredi ve kterem
jsou vsechny puvodni promenne s prefixem REDIRECT_ + par dalsich,
konkretne puvodni url najdete v REDIRECT_URL.
E-mail na spravce virtualniho webu najdete v SERVER_ADMIN.
Co se tyce obrazku - proc by nefungovaly? jsou to dokumenty jako
kazde jine...

Zdravi
--
  (+420) 603 499 675                       REDIGY Nesverova 1 Olomouc