Grafika s3 3d/2fx AGP pod Xkama

Daniel Ciprus diamant na cspo04.sk
Pátek Srpen 6 23:01:09 CEST 1999

Zdravím ...

Akurát v súčasnej dobe som experimentoval s framebufferom. Ak Vám môžem
poradiť, skúste použiť tento spôsob zobrazovania. Pekný manuál je v
češtine na www.penguin.cz. Ja som podľa neho rozbehával konzolu, nešlo to
síce, ale zase chyba bola medzi stoličkou a klávesnicou :-)

X-ka som pod tým nerozbehával, ale nemyslím si že by to mal byť nejaký
veľký problém.

P.S: kdesi som sa dopočul že nablízku je už nová verzia XFree, ktorá by už
mala podporovať AGP karty. Nebite ma ak som povedal blbosť.

/***************************************************\
|                    Daniel Ciprus                  |
|      SysAdmin of Solaris                          |
|          Linux and more ...                       |
|     kontakt :                                     |
|       email : diamant na vadium.sk                   |
|       tel   : 0905 562 370, 091 721 060           |

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)