counter na web

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Srpen 7 16:34:44 CEST 1999

Zdravim,

> Jaky web-counter pro Linux RH6 mam pouzit...
> Nepotrebuju zadne vymozenosti... Jen aby to chodilo nejak normalne ;)

Ne ze bych chtel byt za kazdou cenu neprijemny, ale zkousel jste
nekdy pred vznesenim dotazu projit si freshmeat.net (v tomto pripade
sekci Web/Applications) a podivat se, jestli neco takoveho neexistuje?
Ja jsem tam nasel 4 countery (a to jsem to proletl jen tak zbezne):
http://apps.freshmeat.net/download/932374006/
http://apps.freshmeat.net/download/927395078/
http://apps.freshmeat.net/download/929214232/
http://apps.freshmeat.net/download/929704785/

Btw, nejlepsi se mi stejne zda:
http://www.fccc.edu/users/muquit/Count.html

S pozdravem
                M.S.
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, after-holiday muni student, linuxfan, human being