OT:UPS a Linux

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Neděle Srpen 8 12:39:47 CEST 1999

Dobry den,

mam dotaz ohledne spojeni dumb UPS (s COM vystupem) s linuxem. Procetl jsem
How-to a problematika je mi jakztakz jasna. Asi mam chybny kabel, proto jsem
se chtel dotazat, zda nekdo nevlastni UPS od fy Upstar, typ je mi neznamy (v
yhodna koupe), a neposlal by mi popis pinu.

A jeste trochu vice off-topic. Ta UPSka ma zrejme poskozenou logiku dobijeni
baterii. Baterie jsou OK, ale UPS se je nepokousi dobijet. Velikost proudu p
ri domnelem dobijeni je asi jen 140 mA (coz se mi zda malo). UPS se potom na
bije tak, ze vydrzi slabe 3 min (za 24 hodin nabijeni). Je sance na zachranu
(na opravu) bez jakekoliv dokumentace?

Prominte mi tento off-topic, ale v teto konferenci se vyskytuje IMHO vysoke
procento lidi, kteri by k tomu meli co rict (chytrych a spravcu site :-).

Jan Povolny

--
e-mail: jpovolny na iol.cz
+420603956936 na sms.paegas.cz