Ceske fonty do X

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Srpen 9 10:09:58 CEST 1999

> Ahoj lidi,
> potreboval bych ziskat ceske fonty do X-windows, nejlepe v RPM paklu, ale
> veskere ftp servery, kde by se uvedeny balik mel nachazet, mi vraci
"reverse
> lookup error". Protoze nemame pevnou  IP adresu, nejsem schopen s tim nic
> udelat. Nemuzete mi to nekdo poslat primo na muj e-mail?
> Budu vam velmi zavazan.

A co takhle PASV mode? Nejspis jedete pres transparentni proxy nebo
maskaradu, FTP klient si bude muset pakety obsluhovat sam. Jestli jedete z
cmdline, dejte prikaz PASV pred jakymkoliv downloadem (i pred LIST-em).

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC