Ceske fonty do X

linux linux na ineqbrno.ocb.cz
Pondělí Srpen 9 11:13:47 CEST 1999

> Ahoj lidi,
> potreboval bych ziskat ceske fonty do X-windows, nejlepe v RPM paklu, ale
> veskere ftp servery, kde by se uvedeny balik mel nachazet, mi vraci
"reverse
> lookup error". Protoze nemame pevnou  IP adresu, nejsem schopen s tim nic
> udelat. Nemuzete mi to nekdo poslat primo na muj e-mail?
> Budu vam velmi zavazan.

Servery na muni.cz maji opravdu z bezpecnostnich duvodu nastaveny pozadavek
na reverse lookup, takze tam se vubec nedostanu. S tim pasive modem jsem to
uz taky zkousel. Dalsi adresy, kterejsem nasel na www.linux.cz uz nejsou
aktualni, popripade uvedene adresare jsou nekam presunute.

Opravdu ty fonty do X-windows nikdo z vas nema? Klidne mi poslete i tar
soubor. Nejak si stim uz poradim.

Diky moc.
Bronislav Nemec