LINUX & 3DSMAX ???

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Srpen 9 13:35:44 CEST 1999

Ferdinand Prantl wrote:

>  :-))))))  Autodesk opustil UNIX a Kinetix v nem ani nikdy nevyvijel
>            (bohuzel pro unixaky :-( - tedy NE
>
>            Zkuste jiny soft (nebude tak dobry) - zkousel jsem blender
>            (je free).

blender je velmi dobry, ma sice trosku jinou filozofii a je cool.
BTW: klic k blenderu nestoji zase az tak moc a mate pak lepsi Renderer
nez kdy vubec se necha rozumne vyuzit.

htpp://www.neogeo.nl (alespon doufam)

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...