OT: Seznam konferenci

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pondělí Srpen 9 15:09:08 CEST 1999

# Omlouvam se, ale shanim co nejlepsi (nejvetsi) seznam emailovych
# konferenci, nebo treba i informaci, ktere vsechny news skupiny (cz.*)
# maji email branu a kde. Konkretne me ted bohuzel zajimaji Billovi
# produkty (o tehle konfere vim/jsem 2 roky).

Hmm,
  tak to se ptate asi ve spatne konferenci, co to ma spolecneho s
Linuxem? Ale jinak klobouk dolu, pokud jste na svete teprve 2 roky
tak uz docela zvladat praci s pocitacem ;-)

  Robert

P.S. Ja jsem tu jenom 21 let a jaksi neumim ani desetinu toho co
bych chtel umet a ve vasich 2 letech jsem ani nevedel co to je
pocitac

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne