NFS readONLY :(

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Srpen 9 18:33:00 CEST 1999

On Fri, 6 Aug 1999, Michal Weinfurtner wrote:

> Koukal jste se na permissions /usr/doc ?? Kdo ten adresar vlastni a
> jaka maji
> prava ostatni uzivatele ??
> Neni to nahodou roota s pravy zapisu pouze pro vlastnika !!

ano, je to tak. Ale myslim, ze to je jedno, je to mounteny s
no_root_squash, takze i root by mel projit. Jestli mi tedy neco neuniklo

Me spis zajima ta hlaska fh_verify: //doc permission failure, acc=3
error=30

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "