netscape prez dialup blokovany DNS dotazem

Vojtech Bubnik bubnikv na yahoo.com
Pondělí Srpen 9 19:03:02 CEST 1999

Dobry den,

mam tu potize s netscapem 3.01 na 486 notebooku. Kdyz
otevru nekolik oken, ktere natahuji obsah, a otevru
dalsi okno, tak to vypada, ze po dobu dotazu DNS je
cely netscape blokovany, coz je pekne nepohodlne,
protoze nektere DNS dotazy trvaji docela dlouho.

Pokud si samozrejme otevru vic netscapu (co okno, to
proces), tak je to v pohode, ovsem staricky notebook
zase svapuje jako blazen.

Da se to nejak odstranit? Funguji novejsi verze
netscapu jinak (lepe)?

Dik za rady,
   Vojta

PS: S timto problemem jsem se donedavna nesetkal,
protoze dialup vyuzivam poprve. Doted jsem mel pristup
pouze k pocitacum na pevne (a rychlejsi) lince.