Xwindows SiS6326 XF86Config

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Pondělí Srpen 9 19:24:21 CEST 1999

> Vie mi niekto poslat vzorovy subor /etc/X11/XF86Config.
> mam gr. kartu s chipsetom SiS 6326 8MB RAM AGP
> LINUX RedHat 6.0, Zobrazenie nie je korektne, problemy z ukazovatelom mysi
> farbou atd.

Problemy s mysi jsem spravil zmensenim pameti karty (jen v XF86Configu)
z 8192 na 4096. To pomohlo. Barvy mi staci 8 bpp, takze nemam problem
i s vyssim rozlisenim. Jinak doporucovano je si dat no_bitb?? Najdete
v dokumentaci k XFree (/usr/X11R6/lib/X11/doc/README.SiS).

Doufam, ze jsem pomohl.
Ten config, jsem nemohl poslat, pac jej mam dom a ne tady :o((

Luf