linux na amize

ok1dt na kufr.cz ok1dt na kufr.cz
Pondělí Srpen 9 21:57:41 CEST 1999

Zdravim vespolek,

kamarad ma amigu (ja o amize nevim nic) a napadlo me,
pripojit na ni disk a na nej nainstalovat linux. Slysel
jsem, ze k ni jde pripojit i pc hdd, tak bych se chtel
zeptat, jestli nekdo nevite jak na to a pak kde jde shnat
distribuci linuxu pro amigu. ...je to Amiga 500

                                                Dik,
                                        ////
                                      ( o-o )
            /   Tomas Fedor, Laz 211, 262 41. Tel: 030676346  /
          /        homepage: http://www.kufr.cz/~ok1dt      /
        /             email: ok1dt na gw.ok0npg.ampr.org     /