Problemy RH 6.0 a neco navic

Ludek Cerny ludek_c na telecom.cz
Pondělí Srpen 9 20:10:09 CEST 1999

    Zdravim Linuxovou populaci ;o),
naistaloval jsem si Red Hat 6.0 a mam nasledujici problemy:
- nefunguje mi sit (3Com Ethelink III ISA 3C509c - Combo PnP)
- nefunguje mi zvukova karta (AWE32 Pro PnP)

V RH 5.2 to bylo vsechno OK.

Pak bych potreboval poradit nejakou fintu jak odhalit jednoho stourala.
Kolega v praci ma pracovni stanici INDY ktera slouzi pro konstrukterske
prace 2D, 3D. Posledni dobou se mu do systemu navazi nejakej stoura, kterej
mu znacne vytezuje procesor a tim mu velmi znesnadnuje praci.
Hlasi se tam na konto GUESTa a taha hambatiny z Inetu. To je u nas v praci
zakazano a sefove proxyny si pak dovoluji na nespravneho cloveka. Uz si na
to zval systemaky, ale ty nezjistili nic.
Ma tam IRIX 5.2. Dneska jsem se snazil vinika odhalit pomoci fingeru a
prikazu w, ps.... a podob. Zjistil jsem z jakeho serveru se hlasil, ale byla
to jenom prestupni stanice.
Nejsem zadnej odbornik pres UNIX takze jestli existuje nejaka finta/program
nebo co ja vim, kterej by ho odhalil.... predem dekuji.
Zmenit heslo na guesta neni reseni. Je tam jeste jedno konto, ktere je temer
volne pristupne.

Ludek Cerny