linux na amize

ok1dt na kufr.cz ok1dt na kufr.cz
Pondělí Srpen 9 22:26:49 CEST 1999

Lubor Kurt wrote:

> Videl jsem na ftp.sunsite.czech.net nejake zminky o linuxu na Amize a

na vase doporuceni jsem vyzkousel, ale obdrzel jsem hlasku,
ze tato domena neexistuje

> Jde tam pripojit standardni 2.5"disk (z notebooku) nebo to chce sehnat
> redukci a dat tam standardni 3.5".

na tu amigu se to pripojuje prez nejaky cannon konektor, ktery
jsem videl zezadu, ale pokud je misto i vevnitr pro disk, tak
to se budu muset podivat. nevite nahodou nekdo jak to tam zapojene,
abych neco neodprask?

                                                        Dik,
                                        ////
                                      ( o-o )
            /   Tomas Fedor, Laz 211, 262 41. Tel: 030676346  /
          /        homepage: http://www.kufr.cz/~ok1dt      /
        /             email: ok1dt na gw.ok0npg.ampr.org     /