Compaq & Linux

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Úterý Srpen 10 09:36:04 CEST 1999

Michal Kurka wrote:

> Prave jsem se dival na zdrojaky jadra 2.2.5, ktere je v RH 6.0 a
> kupodivu jsem v '/usr/src/linux/drivers/block/cqarray.c' (coz by melo
> predstavovat ovladac pro Compaq Smart) nasel, ze by mel podporovat:
>
> SMART-2/E (EISA)
> SMART-2/P
> SMART-2DH
> SMART-2SL
> SMART-221
> SMART-3100ES
> SMART-3200
>
> Ale panu Ludvikovi se rozchodit Smart 3200 se stadardnim RH 6.0
> nepodarilo. Tak nevim.

Ha. Objevil jsem, ze sice puvodni ovladac zrejme podporuje zminene
radice, ale pro detekci PCI nejsou v 'include/pci.h' a v
'drivers/pci/oldproc.c' uvedeny potrebne informace. Je tam pouze
Smart-2/P a tim padem ostatni PCI radice nenajde, ackoliv je ovladac
'cqarray.c' zrejme umi.
    A jak to vypada po aplikaci patche? Pri jeho podrobnejsim pruzkumu
tento patche opravuje 'pci.h' a mnoho jinych souboru. Soubor 'oldproc.c'
ponechava beze zmeny. Snad tedy upravou jinych souvisejicich souboru
bude vse v poradku i bez zmen v 'oldproc.c'.

S pozdravem
--
Michal Kurka