tiskova fronta

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Úterý Srpen 10 10:15:39 CEST 1999

# muze mi nekdo poradit jak mohu vytisknou dokumenty, ktere mi zustaly vezet v
# tiskove fronte, po tom, co tiskarna nemela papir ??
# Jinak v adresari, kde je tiskova fronta se vytvorili soubory cfA000rm a dfA000rm, coz asi bude ten dokument ??  a soubor lock obsahuje zaznam 606,cfA000rm - tim je receno, ze je fronta uzamcena ??

  no, pokud tiskarna nemela papir, zacne lpd tisknout okamzite po tom co
tam ten papir strcite ;-) pokud ne, zkuste restartovat lpd
  jinak `lpq` se vam podiva jestli mate joby ve fronte a pokud ho chcete
odstranit tam `lprm`, to by vam melo stacit

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne