MRTG

Úterý Srpen 10 13:56:54 CEST 1999

Petr Vodička (pevosoft na seznam.cz) wrote:
: Dobry den,
:
: Rad bych nainstaloval na pocítaci, kde bezi RH 5.1 MRTG monitor, tak aby
: sledoval sitovou propustnost.
:
: stahnul jsem si mrtg2.8.5 a zkousel jsem ho instalovat, ale nedari se mi ho
: nakonfigurovat, udelal jsem to presne jako je to popsane v navodu (spustit
: Configure, potom Make, to bylo vse OK, ale pak se ma vytvorit soubor
: mrtg.cfg, treba programem cfg maker ..., tam to ovsem hlasi chybu na radku
: 327 v modulu SNMP_session.PM)
:
: ale v tom je kamen urazu, prilis nechapu principy SNMP a nevim, co je treba
: k tomu, aby to fungovalo....
:
: Nevi nekdo, jak spravne nastavit SNMP, aby to pracovalo s MRTG ?

Ja jsem to zkousel a merilo mi to jakasi zcestna cisla. Mam RedHat 6.0.
Nakonec jsem cele SNMP zahodil, nakonfiguroval MRTG bez nej a od te doby
mam po problemech. Tento postup ovsem vyzaduje kerenel 2.2, s 2.0 to nejde.
Pokud bude mit nekdo zajem, mohu zaslat svou konfiguraci.

Leos Bitto