PCMCIA Wireless LAN

Vojtech Moravek moravek na czcom.cz
Úterý Srpen 10 15:17:54 CEST 1999

Podarilo se mi rozbehnout kartu od Lucent Technologies...take jsem si stim
dlouho hral..

pokud vam to pomuze tak tady je muj navod na to abych to az to budu delat
podruhy nezapomnel :)))

S pozdravem Vojtech Moravek

Instalace Wavelan PCMCIA/IEEE

Základ, který jsem použil.

RedHat 6.0 jadro 2.2.8 - v kernelu je třeba mit zkompilované tato položky:
AT&T WaveLan & DEC RoamAbout DS Support-zakompilovat jako modul
A samozrejme podpora PCMCIA-která je uz v RH60 od začátku instalace.
Nezapomenout si nastavit jumper na ISA karte na Master - tj. spojeni prvnich
dvou pinu

 1 jako prvi krok je třeba do systemu doinstalovat(pokud nejsou již od
začátku) knihovny balíku
Xfree86-devel-3.3.3.1-49.i386.rpm(verze kterou jsem použil ja)

 2 .Potom je potreba stahnout z  ftp:/
/bragg.phys.uwm.edu/pub/xforms/linux/elf/ soubor bxform-088.tgz
a zakompilovat do systemu(extendet knihovny do Xwindows-Wavelan je potrebuje
pro další kompilaci)

3 .následuje stahnuti ovladače pro wavelan (JEDINY FUNGUJICI- ani na
oficialnim ftp wavelanu nejsou
funkcni k datu 12.07.1999) http://www.
fasta.fh-dortmund.de/users/andy/wvlan/wvlan_cs-0.2.6.tar.gz
opet zkompilovat do systemu
pokud je to zpravně udělané měl by se vám objevit v -lib/modules/verze
jadra/pcmcia/wvlan_cs.o

4.ted nasleduje konfigurace souborů
/etc/sysconfig/pcmcia - mělo by již byt nastaveno  PCMCIA=yes
                 PCIC=i82365
                 PCIC_OPTS=
                 CORE_OPTS=

/etc/pcmcia/config  zde zmenit ovladac z wavelan_cs na wvlan_cs a to v
těchto radcich

      device "wvlan_cs"
                                class "network" module "wvlan_cs"

     card "Lucent Technologies WaveLAN/IEEE Adapter"
                  version "Lucent Technologies", "WaveLAN/IEEE"
                               bind "wvlan_cs"

/etc/pcmcia/config.opts - pridat radek  podle kterého se wavelan přihlašuje
k accesspointu

              module "wvlan_cs" opts "station_name pocitac" network_name
jmeno na acces.pointu"  "eth=1"

viz readmne od wvlan modulu

pokud je vše v pořadku tak teď  by se wavelan měl spojit..

dotazy na  moravek na czcom.cz