MRTG

Úterý Srpen 10 15:53:36 CEST 1999

Marcel Telka (marcel na vadium.sk) wrote:
: >
: > Ja jsem to zkousel a merilo mi to jakasi zcestna cisla. Mam RedHat 6.0.
: > Nakonec jsem cele SNMP zahodil, nakonfiguroval MRTG bez nej a od te doby
: > mam po problemech. Tento postup ovsem vyzaduje kerenel 2.2, s 2.0 to nejde.
:
: Mozem otazku? Co KONKRETNE nejde s kernelom 2.0?

Kernel 2.0 automaticky nepocita bajty ktere protekaji jednotlivymi interfacy.
S kernelem 2.2 mohu pouzit "ip -s link show eth0" a vidim presne kolik paketu
(to jde i s 2.0) a kolik bajtu (to s 2.0 nejde) skrz eth0 proteklo.

Pokud bych musel pouzit kernel 2.0, dalo by se to asi obejit pomoci IP
accountingu (ipfwadm -A). Ale ja pouzivam 2.2 a tak to tak nedelam.

Leos Bitto