StarOffice + libI18Nforce + tisk

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Srpen 10 16:01:08 CEST 1999

Petr Jiricek wrote:

> Uz to tady bylo nekolikrat a bez vysledku.
>
> Linux 2.2.5. StarOffice 5.1, aby akceptoval ceske znaky z klavesnice,
> tak potrebuje libI18Nforce. Jenze to zpusobi, ze SO neni ochoten
> tisknout. Tiskarna se rozblika, jak do ni tecou data, pak zhasne a nic.
> Pri tisku do souboru je vysledny PS soubor beznymi prohlizeci necitelny.

Nikdy nikdo netvrdil, ze SO s libI18N chodi. Presneji receno jsem nevidel
zadny program, se kterym by fungovala.

Ja pouzivam tu knihovnu od Stano Meduny a ta je O.K.

Mozna je vas problem v tom, ze preload delate ve startovacim skriptu
a SO pro tisk vola nejaky externi zdroje, ktery asi maji jiny enviroment
(jestli je to teda mozny takhle rict a jestli to takto funguje).
Zkuste ten preload udelat jeste pred startem Xu a uvidite.

P.