Notebook a refresh na externim monitoru

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Úterý Srpen 10 17:43:18 CEST 1999

> to vypada jako interlaced (prokladany) mod (2x58=116), tak funguje napr.
> Trident 9000 (spolu se starym SVGA monitorem) v rozliseni 1024*768, tam je
> refresh 87Hz, ale efektivni na monitoru je polovina, je to jako u televize
> (50 pulsnimku/s = 25 sminku/s)

Hmmm. Ale ten mod neni definovan jako interlaced a monitor je 17"
Nokia 447F, takze takovouto kombinaci bych vyloucil (jestli jsem vas
pochopil spravne). Popr. jak se z toho dostat? Cim by to slo obejit?
Je mozny problem v tom, ze on si pri startu X servru detekuje nejakej LCD
800x600 clock (?) = 79.xxx ? Jde nejak tuto detekci vypnout?

Luf