Problemy s RH 6.0 CZ z PC Worldu

Jan Povolny jpovolny na iol.cz
Pondělí Srpen 9 23:03:05 CEST 1999

> Nainstaloval jsem si RedHat 6.0 CZ z CD v PC Worldu, ale mam s nim nejaky
> problem.
>
> Mam K6-2 400, ale to by snad nemel byt problem.
>
> Kdyz pustim depmod -a tak ten hned skonci s core dumped. Nevite, cim by to
> mohlo byt?

*** Mel jsem se stejnym CD stejne problemy. Vyresil jsem to tak, ze jsem
nainstaloval jadro z anglicke distribuce a k nemu defaultni sadu modulu a
preplacl jsem tak jadro z distribuce na PCW cdcku. Potom uz depmod pracoval
bez segfaultu.
Kazdopadne tato chyba neni zpusobena verzi depmodu, protoze jsem vyzkousel i
jine instalace a vzdy to skoncilo s chybou, problem asi bude spise v jadre.

Jan Povolny

e-mail: jpovolny na iol.cz
+420603956936 na sms.paegas.cz
nebo mobil (viz e-mail)