LPRng a HP JetDirect

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Středa Srpen 11 08:35:47 CEST 1999

Prijemny den,

>má tady, prosím, někdo rozchozenou kombinaci LPRng a HP JetDirect (u nás
>na LJ4M+ tisárně, je to ale nepodstatné...)

Ja mam HP LaserJet 4M+ s JedDirect kartou uz dost dlho. A chodi bez
problemov,
akurat mi to chodi s lpd. Jedine co som urobil bolo nastavenie TCP/IP na
tlaciarni
a v control-paneli v Xoch som pridal sietovu tlaciaren. A chodilo to na prvy
pokus.

>I po studiu dokumentace a nastavování a zkoušení mi to nechce tisknout.
>Sice mi to odešle dokument na tiskárnu (alespoň dle logů), ale tiskárna
>nic nevytiskne. Možná je chyba někde v parametru lp?

Na tlaciarni je LEDka READY, ktora blika v pripade prijmania dat. Blika???

>Přikládám svůj printcap, LPRng je verze 3.6.5...
>
>Zkoušel jsem i lp=lp na hp4m+ atd... checkpc je OK.

Neviem ci sa nemylim, ale nevadi mu to + v nazve? Ja by som skusil najprv
toto zrusit. A co takto zadat priamo pri tlaci IP adresu. Mozno sa s tym +
nevie vysporiadat DNS...
Ja sa zas neviem zbavit inej veci. Za kazdym JOBom to vytlaci stranu s
informaciami
kto a odkial tlacil. Nevie niekto ako sa da toto odstranit?

Vela stastia

Vlado
Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA