filtr pro HP DJ720

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Srpen 11 09:37:08 CEST 1999

> Ahoj
> muze mi nekdo poskytnou tiskovy filtr pro tiskarnu HP DJ720. Pokousel jsem
> se ho vytvorit pomoci apsfiltru, ale text. soubory mi to tisklo v jedne
> radce.
> Nebo me nasmerovat na nejakou sikovnou util. jak jednoduse ho vytvorit.
>
> Diky s pozdravem Roman Mosnicka

Protoze si Vas pamatuji, ze pouzivate SuSE Linux, asi jste tiskarnu
nastavoval pomoci YASTu. Vzpominam si, ze tam byl vyber inkoustovek od HP
spory, co se tyce novejsich typu.
To co vam dela, je zrejme tzv. efekt schodoviteho textu. (radek nekonci v
Unixu CRLF ale jen LF)
Ja mam HP DJ400, ktera v tomto vyberu rovnez neni zahrnuta a tak jsem musel
experimentovat.
Predtim jsem jel v RedHat 5.1 a tam byl filtr printtool, kde sel efekt
schodu odstranit zatrzenim volby "opravit schodovity text". V SuSE jsem
takovou volbu nikde nenasel a napadlo me, ze se to tady resi mozna vyberem
konkretni tiskarny. Tak jsem zkousel jednotlive typy inkoustovek HP z
nabidky tak dlouho, az jsem skoncil na HP DJ500. Tady efekt zmizel, ale
tisklo me to nekdy dve stranky textu na jednu A4 na sirku. Samozrejme vse co
tu bylo receno,  se tyka jen textoveho rezimu. PostScript pres ghostview
funguje normalne.

Zdravim,
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen