BACK-UPS a linux

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Středa Srpen 11 10:53:58 CEST 1999

Jaroslav Brandis wrote:

> No ja mam Back-UPS PRO a kabel 0023A alebo tak nejako. apcupsd sa spusti ale
> potom z nejkaeho dovodu skape na signal 2 alebo signal 15. Nieco o tychto
> signaloch som sa nikde nedozvedel. Asi si sa s tym nestretol.
Hmmmm.. ja dostal k UPS kabel 0095A a chodi bez problemu, jedine
co jsem nevyresil, je to, ze onen kabel je "dumb" :(, ale pro
bezne pouziti postacuje... pri pouziti kabelu 0024C, coz by mel byt
"smart" kabel se ani jeden software netvari, ze by UPS videl...
--
|    Jiri Novak              mailto:jiri.novak na skodanet.cz |