instalace WEBMAKERA

Michal TALMAN talman na regionet.cz
Středa Srpen 11 14:45:43 CEST 1999

Jo a nasleduje hned jeste tahle hlaska, ktery moc dobre nerozumim :
Check, if your computer is instaled correctly and if you have the same compile Qt and kdelibs as did use now.

> Jaky mate system

RH 6.0

> kde to mate nainstalovany

Co myslite tim TO ? QT = /usr/local/qt, KDE = /usr

> mate nastaveny KDEDIR,QTDIR promenny a mate je exportovany ??

Samozrejme ...

> Mimochodem, webmaker pozaduje qimageio knohovnu, mate ji prelozenou je v
> src-tree knihovny Qt v podadresari extension.

Jak ji mam prelozit ? Jen spustit Makefile ??

Nezda se mi ze by chyba byla v tomto, on nemuze podle vyse uvedene hlasky nalest knihovny KDE, pritom je KDE nainstalovany v /usr. Kde se mi instalovalo automaticky pri instalaci celeho systemu. A jak tak jsem se dival, on hleda kde v /usr/local/kde. Promena KDEDIR je vaska nastavena spravne na /usr.
Kde je tedy chyba ??? Diky moc