kill bezici aplikace

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Srpen 11 15:24:07 CEST 1999

Dne 11. 8. 1999 Petr Bousek napsal:

> Mam pozadavek takovy aby se mi po naky dobe ukoncila bezici aplikace a
> spustila s jinym parametrem
> puvodne sem mel takovou predstavu ze ji ukoncim v nakej cas pomoci Crona
> prikazem kill a zase mi ji cron spusti s jinejma parametrama (jedna se o
> opakujici se cykly), ale uvedomil jsem si ze kdyz budu chtit aby tohle
> bezelo bez moji asistence tak nezjistim pod jakym PID se mi ta aplikace
> nastartovala takze ji nebudu asi umet killnout. Napada nekoho z vas zpusob
> jak tohle resit nebo vubec reseni, pokud je tahle cesta nepruchodna?

killall jmeno_aplikace

Nesmi tam byt ale vic aplikaci stejneho jmena, paklize byste chtel zabit
jenom jednu z nich.

P.S.: pozor na killall na jinych un*xech, ne vsude dela tohle. Zrovna
nedavno jsem nekde zahlednul, ze snad na Solarisu to provede ukonceni vsech
aplikaci bezici pod aktualnim uzivatelem nebo neco podobne brutalniho :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison