kill bezici aplikace

Středa Srpen 11 15:23:23 CEST 1999

Petr Bousek (petr.bousek na easynet.cz) wrote:
: Mam pozadavek takovy aby se mi po naky dobe ukoncila bezici aplikace a
: spustila s jinym parametrem
: puvodne sem mel takovou predstavu ze ji ukoncim v nakej cas pomoci Crona
: prikazem kill a zase mi ji cron spusti s jinejma parametrama (jedna se o
: opakujici se cykly), ale uvedomil jsem si ze kdyz budu chtit aby tohle
: bezelo bez moji asistence tak nezjistim pod jakym PID se mi ta aplikace
: nastartovala takze ji nebudu asi umet killnout.

Muzete tu aplikaci nastartovat pomoci shellovskeho scriptu na pozadi
(s & na konci radku) a pak si z promnenne $! precist jeji PID.

Leos Bitto