debian image

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Srpen 11 17:18:36 CEST 1999

roth na atlas.cz wrote:
 : Dobry den,

 : od prveho kontaktu s Linuxom pouzivam distribuciu Red Hat.
 : Teraz sa mi uvolnil jeden comp a tak by som chcel vyskusat
 : aj Debian. Neviem ale, ktory Debian je posledny ci slink al.
 : potato. Mozete mi poradit? Nasiel som CD image slinku ale
 : CD image potato nie. Podla toho sa domnievam, ze posledny
 : je potato. Ak ano neviete o nejakom hotovom image tejto
 : distribucie?

potato je unstable cize development cize IMHO image neexistuje :-)
minimalne uz len z toho dovodu ze lilo z potato sa neda spustit
pri nabootovani z instalacnej diskety (ine kniznice...)
odporucam nainstalovat slink a potom apt-get dist-upgrade
(ak je pravda ten pocitac na sieti...)
inac ja mam potato na viacerych pocitacoch a nie su s tym takmer ziadne
problemy. (teda s tym ze by bolo unstable)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |