instalace WEBMAKERA

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Středa Srpen 11 18:45:02 CEST 1999

Michal TALMAN wrote:

> Jo a nasleduje hned jeste tahle hlaska, ktery moc dobre nerozumim :
> Check, if your computer is instaled correctly and if you have the same compile Qt and kdelibs as did use now.

to znamena, jestli treba nemate Qt/KDE prelozeny pomoci jiny verze gcc
nez ted prekladate webmakera. Ony ty prekladace jaksi pouzivaji jiny
interni symboly a pak si s temi knihovnami nerozumi/nemohou tam najit ty
svoje symboly. (Trochu laicky receno - maji jine nareci :) )

> Samozrejme ...

:) tak tady tedy chyba asi nebude.

Ja jsem instaloval QT/KDE ze zdrojaku (je nad tim o neco vetsi
kontrola), proto tam mam vsechny *.h - a v tom muze byt problem.

> Nezda se mi ze by chyba byla v tomto, on nemuze podle vyse uvedene hlasky nalest knihovny KDE, pritom je KDE nainstalovany v /usr. Kde se mi instalovalo automaticky pri instalaci celeho systemu. A jak tak jsem se dival, on hleda kde v /usr/local/kde. Promena KDEDIR je vaska nastavena spravne na /usr.
> Kde je tedy chyba ??? Diky moc

ad qimageio:
preklad probehne make && make install v tom podadresari. Zrejme tato
chyba nema s QImageIO nic spolecneho, to Vam spise chybi nejake include
- tedy jak psal Sam v predchozi reakci nainstalovat si hlavickove
soubory jak k KDE tak ke QT

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...