ANONCE: us-cz klavesova mapa pro ucw-cs-1.1 [konzole]

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Srpen 11 16:23:01 CEST 1999

Zdravim vsechny,

nedavno jsem se tu ptal jestli je dostupna us-cs klavesnice pro
pocestovaci balic ucw-cs Martina Marese. Protoze se nikdo neozval,
vytvoril jsem vlastni - pokud ho chcete vyzkouset, hledejte na
http://penguin.cz/~dawyd, soubor us-cs-ucw.map.bz2 resp. *gz.

Vyhody tohoto reseni:
1. zakladni vyhodou ucw-cs je, ze pouziva unicode, takze dokaze
   zobrazit nejen znaky obsazene v iso latin2, ale i cast latin1
   a vetsinu grafiky [ramecky, sipky atp.]

2. zakladni vyhodou us-cz-ucw.map je, ze jeji mapovani klaves mi
   enorme vyhovuje :-). Protoze pisu vsemi deseti a na Linux jsem
   presel z Windows, jsou moje pozadavky na mapovani klaves trochu
   nestandardni:
   - mam radeji dve "samostatna" nastaveni (primarni americkou a
     sekundarni ceskou [ala psaci stroj] klavesnici - obe qwertz),
     nez jakekoli pokusy o kompromis
   - k prepinani mezi nimi lze pouzit ALT(levy)+SHIFT nebo Pause
   - znaky z prave neaktivni sady lze zadavat pres AltGr (pravy
     Alt), volitelne i pres CapsLock.

Pozor, tato mapa neni samostatne pouzitelna! Vyzaduje ucw-cs-1.1,
ktere lze najit napr. na http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/linuxcs/

--
                                   David Kuzela