Setiathome na 486/4MB

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Srpen 11 21:25:22 CEST 1999

On Wed, 11 Aug 1999, David Kuzela wrote:

> zkousel jste nekdo subj? Mam prilezitost jeden nebo dva takove
> pocitace ziskat a chtel bych je nechat pocitat seti na home, nez se do
> toho pustim (musel bych pro ne zajet), zajimalo by me, jestli ma vubec
> cenu to zkouset...  Na mem P133 seti klient zabira cca 10MB, jde mi o
> to jestli umi bezet i na min.

Spis ne. To se Vam uswapuje.

On prave tu pamet pouziva k tem ruznym operacim a takovym zpusobem, ze ji
mnohokrat prochazi a vyhledava v tom ruzne veci - pokud ji bude mit na
swapu, rekl bych, ze to nebude stat za nic. Pocitejte jeste s tim, kolik
Vam z tech 4MB zdlabne system.

  Milan Kopacka