ANONCE: us-cz klavesova mapa pro ucw-cs-1.1 [konzole]

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Srpen 12 09:44:02 CEST 1999

> Zdravim vsechny,
>
> nedavno jsem se tu ptal jestli je dostupna us-cs klavesnice pro
> pocestovaci balic ucw-cs Martina Marese. Protoze se nikdo neozval,
> vytvoril jsem vlastni - pokud ho chcete vyzkouset, hledejte na
> http://penguin.cz/~dawyd, soubor us-cs-ucw.map.bz2 resp. *gz.
Nějak jsem to tam nenašel, nešlo by to zviditelnit?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe