Omezeni uzivatelu v pristupu k souborum

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Srpen 12 09:39:37 CEST 1999

petsva na post.cz wrote:
> Preji vsem pekny vecer,
>    mam nasledujici problem - na internetovem serveru ma konto vice uzivatelu a rad bych jim navzajem omezil pristup pres ssh do adresare s html dokumenty - kazdy ma svuj (jsou tam dynamicke php stranky, cili aby nebylo mozne nahlednou do zdroje a dostat se tak napr. k heslum k databazi). Muzete mi prosim poradit jak, a zda je to vubec mozne?

Uz jsem takz vymyslel, ale zaatim nezkusil. Zkusil bych to tak, ze pro
apache udelam specialni ucet a skupinu, nabo mozna jen skupinu, do ni
nedam nikoho jinyho, pustim apache pod temiti rpivilegii, a adresar i
html stranky nastavim asi takhle:

public_html  user web_group drwxr-x---
public_html/* user web_group -rwxr-----

A mohlo by to fungovat.