Sit s Linuxem

Tomas Kouba tomas na neo.cz
Čtvrtek Srpen 12 11:53:07 CEST 1999

Zdravim a preji pekny den,

dostal jsem za ukol vybudovat sit asi 5-ti pracovnich stanic na kterych se
budou zpracovavat data. Vkladat a upravovat databaze vc. multimedialnich
dat. Napadalo me nekolik reseni:

a/ MS Windows a Hydra
b/ MS Windows stanice a soub. server
c/ Lehke stanice s X severy a jeden Linux jako X klient
(SQL stroj bude urcite MySQL)

Memu srdci je nejblizsi reseni s Linuxem, ale vzhledem k tomu, ze jsem jen
mirne pouceny mam prosim nekolik dotazu:

1. Bohuzel musim pouzivat cestinu CP1250 (Windows). Je to bohuzel podminkou.
Je to pri variante s Linuxem mozne? Jde mi o problem s klavesnici a fonty.

2. Jake HW naroky budou na X stanice. Pocitam je bez HD, bootovat na FD a
potom NFS. Jaka tam musi byt pamet a CPU, aby slo pracovat i s obrazky bez
cekani? Nerad bych slysel nadavky, ze to funguje pomalu?

3. Jake budou zhruba naroky na X klient na kterem to vlastne vsechno pobezi
pri max 6-ti klientech.

4. Musim pro to napsat stredne narocny program pro vkladani dat do te
databaze. Pod MS Windows bych pouzil Delphi, ale co pod X Linuxem? "C" se mi
nechce, jsou to same texty. V cem to pujde rychle napsat? Nemusit to bezet
moc rychle, jde o databazi....

Dekuji za radu....

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz