cisco vs. linux pppd

Admin diamant na cspo04.sk
Čtvrtek Srpen 12 14:07:15 CEST 1999

Zdravím Vás ...

Dostal som pre mňa celkom zaujímavú úlohu:

Na jednej strane nám odišlo cisco na raky (pecka od elektriky - to je
fakt. Na druhej strane šumí cisco v pohode (cisco ).
Máme pevný drát a je nevyužitý. Chcel by som na jednu stranu postaviť
linux, možno nejaký redhat s ppp-2.3.8 a na druhej strane aby ostalo
neporušené cisco.
Nemá niekto skúsenosti ako takéto niečo funguje ? Nerobil to niekto ?

Zaujímalo by ma hlavne ako sa znášajú ppp-2.3.X s ppp na ciscu. Či ide na
strane cisca nastaviť overovanie, resp. či je potrebné overovanie na
takomto spoji. Samozrejme neberme do úvahy nejaké mohutné bezpečnostné
opatrenia.
Stranu linuxu by som aj zvládol, ale cisco som ešte neošahával.

Ak niekto s týmto má skúsenosti ozvite sa prosím.

Dík ..

/***************************************************\
|                    Daniel Ciprus                  |
|      SysAdmin of Solaris                          |
|          Linux and more ...                       |
|     kontakt :                                     |
|       email : diamant na vadium.sk                   |
|       tel   : 0905 562 370, 091 721 060           |

"Ja osobne verím, že systém Windows, ako uživateľské rozhranie,
je mŕtvy. Predpokladám to asi tak behom troch, štyroch rokov".
(Greg Bogochwalski - riaditeľ SCO pre východnú Európu a strednú
Áziu, Cebit, Hannover, 1999)