Named na konkrétní IP adrese

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Čtvrtek Srpen 12 15:28:31 CEST 1999

# Potřeboval by jsem rozběhnout NAMED na konkrétní IP adrese.
#
# Mám stroj se dvěma eth. kartama a rád by jsem měl jinak
# nakonfigurovaného nameda pro každý segment. Už jste to někdo zkoušel?
# Podle dokumentace to vypadá jako nemožná věc.

  jaky to ma duvod? napiste proc to potrebujete atp. s tim se da delat vic
nez s timhle

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz