pevna IP pro dialup

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Srpen 12 19:24:12 CEST 1999

On 12 Aug 1999 10:31:56 GMT, Matus fantomas Uhlar wrote:
: Radek Andrs <radek na interdata.cz> wrote:
: -> mohl byste mi nekdo popsat postup jak zaridit aby jeden
: -> urcity dialup-ista dostal vzdy pridelenu jednu urcitou IP ??

: 1. preco ?

Napr. clovek s linkou aku mam ja, ktora zvykne padat v rytme
tarifikacnych impulzov, to celkom oceni. Pokial totiz po
novom zavolani dostanem rovnaku IP, TCP spojenia bezia
dalej.

Dalej ak mi spadne linka a niekto dalsi dostane moju IP,
moze mu protistrana nasypat minimalne jedno TCP okno
mojich dat - to tiez nie je najlepsia vlastnost,
aj ked pokial mi na bezpecnosti zalezi, treba
samozrejme kryptovat.

Zdravi
--
				Stano