Fritz AVM A1

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Srpen 12 13:01:16 CEST 1999

> ktera PnP variantu (typ 27) podporuje. Jinak jsem se samozrejmne dival, na
> dotaz "Fritz AVM A1"/exact
> (http://www.linux.cz/mailing-list/archive/search/index.cgi?pattern=Fritz+AVM
> +A1&Hledat=Hledat&matches=20&word=no&fuzziness=0) mi ale zadny mail s
> popisem type=27 nevypadl. Nechci zacinat flame war, ale polozit spravnou
> otazku je je nekdy problem...

	Ano, proto je dobre pokud nenajdu hned odpoved, tak specifikovat mene
presny dotaz... ono totiz stacilo specifikovat pouze 'AVM' a v cervenci
naleznete napr. muj prispevek
http://www.linux.cz/mailing-list/archive/199907/msg01869.html.cz, kde je
popsano vse vcetne toho, ze je treba stahnout novy isdn4kernel (nevim
jak jadra 2.3, ale 2.2. maji starou verzi) a isdn4utils... Myslim ale,
ze Vas neni treba ucit hledat....

> Nicmene se omlouvam za plytvani elektrony a vasim casem.

	To je v poradku, ale je spatne, kdyz se stale stejne dotazy opakuji co
chvili, coz v teto konferenci zacina byt cim dal castejsi...:-( - pak
nema mit denne skoro 200 prispevku - clovek co je za dial-upem jen
smutne pocita korunky...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                    FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz