File Manager

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Srpen 13 06:32:57 CEST 1999

> zdravim,
> muzete mi doporucit dobrej file manager pro xwindowsy /nemam samozrejme
> namysli trena mc/?
> nainstaloval jsem si novej redhat 6.0 cz a jedinej file manager co jsem
> tam
> nasel mi moc nevyhovuje - pripomina mi pruzkumnika.
> je v teto distribuci jeste jinej file manager? existuje neco podobny
> windows
> commanderu?
> ted spouste hard core linuxovejm lidem pripadam jako lamer, ale zadnej
> [...]
	Midnight Commander existuje i v graficke podobe pro x-ka pod nazvem
tkmc a rozhodne ma podobou blize k windows commanderu nez pruzkumnikovi.
Dalsim kandidatem s vizazi blizkou wc by mohl byt tkdesk, ale protoze neznam
rh 6.0, nevim jestli jej obsahuje. Tkmc mela distribuce rh 5.1 cz, kterou
jsem kdysi pracoval.

	S pozdravem