Sit s Linuxem

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Pátek Srpen 13 09:25:45 CEST 1999

> No jo, ale ja mel dojem, ze kdyz budu poustet na tech stanicich "jen"
> X-server a X-client pojede po siti, tak ze si snad aplikace (Netscape
> apod) budou uzirat pamet na stroji s X-clientem. Nebo se pletu ?

Ne, nepletete. Kdyz se smirite s trochu mensi rychlosti, klidne pouzijte
pro X server 386 s hromadou pameti a akcelerovanou (!) videokartou.
Bude to behat zhruba stejnou rychlosti, jako WinNT na Pentiu 75.
To jest docela obstojne. Ovsem nic pro rozezrane.
Klienti budou behat jinde, kdyz tam date Cray, bude to behat jako na
Cray.
Otazkou zustava, kde dnes sezenete dobrou akcelerovanou videokartu do
386 :-)
Bez akcelerovane videokarty bych na 386 zapomnel.
386 s Linuxem mam doma a NT na Pentiu v praci, srovnani je
kvalifikovane provedeno ;-)

Ale jinak je ta pamet vskutku dosti dulezita - kernel schramstne rekneme
2MB,
X server u me potrebuje 12MB, takze nejmenensi doporucitelna pamet pro
samotny
X server muze byt asi tak 16 MB.

Petr Bravenec