SMC EtherPower II 10/100 (SMC9432TX) + RedHat 6.0

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 13 10:48:11 CEST 1999

> Tato karta (9432TX) mi dala trochu zabrat, ale nakonec jsem ji
> rozchodil.
> HW: Server SVEC, CPU AMD K6-2, SCSI INITIO + HD Seagate, 128MB RAM.
> SW: Linux RedHat 6.0.
>
> Postup: (blize viz: http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/)

> Rozhodne nechci tvrdit, ze je to spravny postup (jsem spise zacatecnik),
> ale snazil jsem se drzet navodu na WWW (adresa byla uvedena vyse), takze
> se pripadne rad poucim od jinych.

No, ja se taky pokladam za zacatecniky, ale epic100 je primo v redhatu a
pri instalaci bud ho sam pozna (uz si to nepamatuji, ale uz jsem ji pred
casem instaloval), nebo lze vybrat rucne (vyberte epic100). A neni ji ani
potreba nijak konfigurovat. Muj nazor je ten, ze je to skvela karta, chodi
bez jakychkoliv problemu (i tri v jednom PC). Zato 100x horsi jsou ISA
3-comky509, kdyz jsem dal 3 do pecky, tak se mi dve prepnuly do EISA modu a
jedna z nich je uz naveky EISA (nesla ani na EISA sbernici prepnout zpet na
ISA).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz